środa, 31 grudnia 2008

między obżarstwem a spalaniem kalorii

Przed chwilą wróciłam ze Świąt i ani się obejrzałam a tu znowy w podróż,
tym razem na Sylwestra...
Niestety czwarty rok z rzędu nie wybieram się na żadne balety :( (a chciałabym bardzo)
ale zbieg różnych okoliczności sprawił, że spędzimy go u Arka w domu ...
Niemniej mam zamiar spalić trochę nagromadzonych przez święta kalorii :)


Dziś tylko jedna praca wg mapki ( wyzwanie grudniowe na Scrappassion )

ja i Arek ok 10 lat temu nad Bielańskimi stawami

a tu przedwczorajszy widoczek zza okna w pracy, szkoda tylko że nie ja przy tym oknie siedzę :(



Pozdrawionka dla wszystkich
I życzę szampańskiej zabawy - czy to na wielkim balu czy w domowym zaciszu :)

2 komentarze:

  1. Joasiu :D

    Tobie również zabawy niezapomnianej :D

    Szczęśliwego Nowego twórczego Roku! :*:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń