środa, 3 grudnia 2008

Z pewną taką nieśmiałością... :)

Oj parę osób zmyło mi ostatnio głowę za brak bloga, więc o to i jestem....
Narazie trochę tu pusto, ale mam nadzieję, że z czasem rozeznam się tu co i jak i będzie ciekawiej :) że wybaczycie mi wszelkie niedociągnięcia i błędy.

Blog będzie głównie poświęcony moim zainteresowaniom, a przede wszystkim zapisywaniu wydarzeń i uczuc za pomocą nozżyczek, papieru i "kilku" innych drobiazgów..
Będą też napewno jakieś fotografie i oczywiście trochę mojego osobistego marudzenia ;)

Narazie witam wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że od czasu do czasu zostawicie tu słówko lub dwa :)

A żeby nie było pustych przebiegów, to na pierwszy rzut idzie praca na konkurs zorganizowany przez Filkę (Scrappassion)
tytuł "Śmiech jest najwierniejszym odbiciem duszy"


18 komentarzy:

  1. pierwsza jestem? pierwsza?
    świetny ten scrap!!!
    a da radę wstawić większe jego zdjęcie?
    podpowiedź: jak wstawiasz zdjęcie to tak jest, Joasiu, taka opcja małe, średnie, duże :) popróbuj, cobyśmy nie tracili nic a nic z oglądania Twoich śliczności!

    gratuluję bloga!!!

    a:) i godzinę sobie ustaw na czas środkowoeuropejski :) też źle miałam, ubaw po pachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze masz bloga! Skrap tez pierwsza klasa! Na pewno bede sledzic twoje zmagania z papierem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny - czekam na wszystkie sugestie i uwagi - w tworzeniu bloga jestem kompletnie zielona :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwaliłam scrapa na forum :)
    Blog się zapełni -zobaczysz - powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny scrap!!! Delikatny i radosny :)
    Gratuluję założenia bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje bloga :)

    noi praca świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam, się zachwyciłam... ten ślubny (???) scrap... wow!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż nie cierpie blogów z czarnych tłem i białymi literami (potwornie oczy się męczą), to nie mogę [przecież darować sobie wizyty u Ciebie :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwiaen - nigdy o tym nie myślałam w ten sposób, raczej brałam pd uwage na jakim tle najlepiej wyglądaja zdjęcia... ale moze rzeczywiście zmienię na inny kolor (musze przećwiczyć różne wersje :) )

    OdpowiedzUsuń
  10. no i super ze masz bloga !!
    a scrapik jest super bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest chyba NAJPIEKNIEJSZY walorowy, kobiecy scrap jaki w życiu widziałam!! JESTEŚ absoltnie odkryciem tego roku dla mnie!
    jestem zafascynowana - mało tego zapisuję w inspiracjach i będe prędzej czy później liftować! Doskonały, te przecierki, koronki, rub-onsy, stemple... jestem w szoku. A Twojego bloga juz wpisałam u siebie na stronie i czekam na jego rozrastanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrap jet reeeeeewelacyjny. Normalnie szal. Anna-Maria ma racje. On jest absolutny.

    Czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  13. jeah!

    w końcu! :D

    już podlinkowuję :*

    Scrap jest po prostu wypasiony! Od razu mówię, że na niego głosowałam ahahahaha

    bomba :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie Asiu, że wreszcie jest Twój kącik. Przytargaj koniecznie wygodną kanapę, bo będę tu częstym gościem. Gratulacje i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. scrap jest przepiękny, blog już dopisany do linków i masz zapewnione, że będę Cię tu regularnie odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie! Już dodaję do linków!

    OdpowiedzUsuń