wtorek, 16 grudnia 2008

zaganiana...

Czas przecieka mi przez palce jakby się dokądś śpieszył...
Nie ogarniam natłoku obowiązków, zaległych i bieżących prac, zaplanowanych wizyt u lekarza, odwiedzin u znajomych i całej masy innych rzeczy...
Nie lubię takiego stanu, gdy ciągle mam wrażenie, że o czymś zapomniałam, i nie pomaga tu nawet zapisywanie wszystkiego co jeszcze do zrobienia w notesie...
Nawet w weekend nie miałam za bardzo czasu by złapać oddech, bo trzeba było jechać na dziełkę przygotować wszystko do świąt, zrobić zakupy, zawieźć prezenty, odkurzyć świąteczne ozdoby itp. itd. Niby całkiem przyjemnie sprawy, ale wykonywane w przyśpieszonym tempie wcale nie sprawiają rpzyjemności :(

Znalazłam jedynie chwilę na spacer po lesie z moim szalonym psem i uwiecznienie ostatnich przeblysków jesieni :)

nietypowo - mój pies w bezruchu

ostatnie kolory jesieni

A to moja dama ;)
jak tylko wyjęłam świąteczne ozdoby usadowiła się w samym ich środku
i za nic nie można było jej ruszyć ;)


I jeszcze wyróżnienie jakie dostałam od Filemona kochanego :)
i przekazuję dalej do wszystkich które mam po prawicy :)
(wiem, wiem jestem okropna i idę na łatwiznę, ale większość z Was dostała juz te wyróżnienia po kilka razy )


1.Wyżej wklejone wyróżnienie jest dziełem YOASI

2.Można je nadać minimum 1 osobie a maksymalnie 7.

3.Trzeba zostawić info o nagrodzie na blogach wyróżnionych osób.

4.Zadaniem osób wyróżnionych jest wypowiedzieć się na trzy podane tematy:

TWOJA PIERWSZA MIŁOŚĆ:
mam wrażenie ze każada kolejna wydaje się tą pierwszą, prawdziwą i najważniejszą,
ale mam nadzieję że moja akutalna będzie już ostanią :)
PRZEDMIOTY BLISKIE SERCU:
Wszystkie rzeczy otrzymane od bliskich mi osób z "potrzeby serca",
pamiątki z miejsc w których byłam...
CO SPRAWIŁO ŻE SERCE CI ZAMARŁO:
na szczęście ostatnio nie miałam takich chwil,
a kilka lat temu moment w którym lekarz powiedział mi, że może nigdy nie zostanę mamą ....

1 komentarz:

  1. Przesympatyczne masz zwierzaki :D

    Pozdrawiam- www.izis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń