piątek, 13 marca 2009

Scrap spożywczy :) - WYZWANIE

Roi się ostatnio na Waszych blogach od różnego rodziaju konkursów i wyzwań, że i mi do głowy wpadł pomysł na zrobienie wyzwania...

Wyzywam Was do zrobienia scrapa "spożywczego" :)))
(oczywiscie może być kartka, notes, magnes lub cokolwiek innego )

I nie chodzi mi tu o tematykę pracy, a o użyte do jej wykonania materiały.

pudełka, torebki, puszki, naklejki, zawieszki z wszelkiej maści produktów spożywczych i co Wam tylko w ręce wpadnie - ale.... !!!
.... żeby było trochę trduniej ;)

nie można wykorzystywać porduktów typowo do spożycia np. ziarenka, pestki, ryż itp. itd.

Uff, jakoś nakręciłam, ale mam nadzieję że wszystko jasne :)

A jako że sama mam trochę zaległości to nie będzie to wyzwanie ekspresowe - daję termin do następnej soboty, a jesli będą wnioski to się zrobi dłużej...

Termin przedłużony do końca marca :)

P.S. Pamietam o zaległej pracy wg mojej mapki, ale że zgłosiła się tylko jedna osoba to jakoś się z nią nie śpieszę :)

2 komentarze:

  1. Asiu wyzwanie jest rewelacyjne! Tez mi chodzilo po glowie oskrapowanie np "martwej natury" wiec bylam blisko;) Z czasem krucho, ale postaram sie cos zrobic:) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze nie robię scrapów, ale temat brzmi intrygująco... może bym się nawet pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń