wtorek, 6 kwietnia 2010

wiosenny look...

Skoro wiosna już w najlepsze to czas też na wiosenne porządki na głowie :)

A tak naprawdę to mała zaczynała mnie porządnie ciągnąć za moje długaśne herki, a po porodzie i tak wypadają mi garściami, więc trzeba było coś z tym zrobić :(((



W końcu mamy jakąś fotkę we trójkę :)
(tu jeszcze z pośrednią fryzurką, a w tle zdjęcie mojej babci i dziadka)

A poniżej cztery pokolenia kobietek z mojej rodziny
moja mama, jej mama, Lenka i ja :)
Cieszę się bardzo, że Lenka ma okazję poznać prababcię, i że babci na tyle długo starczy życia żeby mała urosła i ją zapamiętała ( ja swoich niestety nie znałam )

8 komentarzy:

  1. Joasiu wygladasz cudnie, promieniejesz babo jedna normalnie :)))))
    nowa fryzka bardzo twarzowa :)
    ostatnie do oscrapowania, same baby hahhaah fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie Ci w nowej fryzurce:)
    corcia urocza:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ale fryz :D
    slicznie ci

    OdpowiedzUsuń
  4. No to po koleji : TY - miód, Lenka-miód, Wspólne zdjecie- miód !!!!
    P.s. Już niebawem odbiore auto z naprawy ( jak nerke sprzedam i zapłace za naprawe ;) ) to się do Was dziewczynki wkońcu wybiore ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, nowa fryzurka, bardzo fajna :)
    Zdjęcie wielopokoleniowe super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie!
    to był dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń