niedziela, 28 sierpnia 2011

WENA

Witajcie

Nie było mnie tu już od bardzo dawna,zaniedbałam i swojego i Wasze blogi, ale i powód mam dość ważny.
Mam nadzieję, że już niedługo spełni się marzenie moje i pewnie większości rękodzielniczo zakręconych blogerek, czyli miejsce w którym będę mogła swobodnie pracować w "wolnych chwilach",pokazywać swoje prace i dzielić się swoją wiedzą z innymi.
Niestety nie będzie to moja firma a tylko współpraca i pomoc w tworzeniu galerii-sklepu przez moja kuzykę, ale może, gdzieś, kiedyś ...

W związku z tym jestem chwilowo nieobecna duchem interenetowym. Jak tylko mogę tworzę, tworzę i jeszcze raz tworzę. Wróciłam nawet do moich początków, czyli decoupagu :)

Proszę trzymajcie kciuki za powodzenie naszej akcji, a jak już się ogarnę wrócę tu napewno... i może pochwalę się tym co udało nam się razem stworzyć.


Ściskam ciepło
Asia

P.S. A galeria będzie nosiła nazwę "WENA" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz