poniedziałek, 30 marca 2009

spacery, praca w ziemi i robota papierkowa

Dwa dni spędziłam na działce gdzie głównym moim zajęciem było odświeżanie rabatek, pielenie, sadzenie bratków i piwoni oraz spacery z moim niewyżytym psem :)
Oj, lubię tą dłubaninię w ziemi ( prawie tak jak w papierze ) chociaż kości trochę bolą ;)
Pól poniedziałku za to biegałam po Płońsku i załatwiałam kolejne bzdurne papierki dla banku ...


Dziś dwie moje nowości, a właściwie jedna w dwóch odsłonach :)

Troszkę jest przy tym dłubaniony ale efekt mi się podoba i karteluszek kwiatkowych powstanie napewno więcej.





A to fotka z czwartego wywania na fototematycznie - tym razem temat brzmiał "KOLOR"


Brakowało mi czasu (jak zwykle ) a niechciałam robic zdjecia kwiatkom, owocom czy innym równie oczywistym rzeczom, stąd zdjęcie robione niejako w biegu w jednym ze sklepów z kosmetykami :)

No i kilka fotek z weekendowych spacerów po rodzinnych okolicach mojego taty, znalazłam nawet ślady bobrów, ale też przyniosłąm ze sobą kleszcza ( na szczęście nie zdążył się ze mną zaprzyjźnic)

w dworskim parku

rzeka WKRA
pierwszy raz widziałam ślady bobrów

drewniany dwór (popadający niestety w ruinę )

pozdrawiam
Asia

6 komentarzy:

  1. kartki - sympatyczne :)
    zdjęcie na fototematycznie - soczyste :D nah nah

    ale dworek... mrrrrr.... uwielbiam takie miejsca
    gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah Twoja Sephora bardzo podobna do mojej Krakowskiej.. tylko u mnie były żele na wystawie. fociachy fajne... ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kartki, kwiatek uroczy i ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę a myślałam, ze tylko ja składam origami a tutaj kwiatek z kółek origami...prosty ale jaki efektowny :)))

    A fotki bardzo mi się podobają ....

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka niesamowita !!!!

    a dworek przeuroczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne foteczki, przypominają mi rodzinne strony mojego męża tam bobry robią żeremia. Bardzo elegancki ten kwiatuszek jak się go robi?

    OdpowiedzUsuń