niedziela, 5 kwietnia 2009

kocham słońce ...

Tyle miałam planów na ten weekend !! Świąteczne porządki, trochę kartek do galerii, kilka wyzwań, może jakiś stroik...
Niestety ( a może stety ) za sprawą mojego ukochanego banku i kredytu którego nadal nie mam, musiałam znowu w piatek urwac sie z pracy i gnac na złamanie karku do Płońska, Przed zamknięciem biura musiałam wyciągnąc kolejene dokumenty od developera (bez komentarza)
W związku z tym resztę weekendu spędziłam częściwo na mojej działce dalej sadząc krzaczki, a częściowo szykując Arkowi mini przyjęcie urodzinowe...

Nici z ambitnych planów, zobowiązań i projektów, ale za to spędziłam b.miły weekend, pełen słońca, świeżego powietrza i po uszy w książce.. (uwielbiam wiosnę !!!)
W związku z tm mam do pokazania tylko jedną prackę na forumowe wyzwanie - czli scraplif równoległy. Tak dawno nie zrobiłam zwykłego, dużego LO, że tym razem nie odpuściłam

Ogólnie scrap mi się podoba, tylko tło zmieniłam bym na spokojniejsze ( niestety braki w papierach :(( )

Na zdjeciu mój Arecki w wersji "warszawski cwaniak: ;)




P.S. Wiem, wiem, że jest literówka, ale poprawię w wolnej chwili :)

Buziaki

Asia

5 komentarzy:

  1. co ty masz Asiu do tła??
    mi się właśnie takie podoba, dużo się dzieje :)
    literówki nie widzę, za mały obrazek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię popatrzeć jak ktoś inny patrzy ( a patrzyłyśmy na to samo :) ) Asiu pięknie to wyszło. Pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana Twój lift jest zdecydowanie lepszy od oryginału - zachwycil mnie totalnie... a tło - jest cudowne, absolutnie Lo zyskje dziekitej dynamice kratki na drugim planie - jest dzięki temu oryginalny - a nie takie zwykłe C&S; Bardzo, bardzo...
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Drychą- tło jak najbardziej ok! Męska krata- męski scrap! Całośc bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cwaniak jest boski,ja też jestem za tym by tło zostało niezmienione

    OdpowiedzUsuń