czwartek, 16 kwietnia 2009

kiedy koniec z lenistwem ?

Jakoś ostatnio mało tworzę... od czasu do czasu jakaś karteczka, a scrapy to już wogóle sporadycznie :(
Czuję ogromny niedosyt, ale jakoś brak mi sił i weny. Przesilenie ???
Na środowe spotkania w naszej dziupli juz nawet materiałów ze sobą nie biorę (coby chociaż pozory stwarzać :D )

P.S. Dziewczyny dzięki za wczorajsze wspracie... dziś ważna rozmowa (trzymajcie kciuki)

Dobrze, że chociaż zaproszenie do galerii Fiu Fiu mnie do czegoś zobowiązuje, bo inaczje to wogóle popadłabym w twórczy marazm...

W związku z powyższym dziś tylko karteczki które można nabyć w tejże galerii;
wewnątrz zmajstrowałam taką o to kieszonkę na pieniążki :)
I druga ślubna - z maltretwanymi kwiatkami pucherowymi



I taka sobie na różne okazje

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Asia

2 komentarze:

  1. no to trzymam kciukaski :)))
    karteczki fajowe, wszystkie jak leci :)

    OdpowiedzUsuń