środa, 2 grudnia 2009

ja tylko na minutkę z prośbą o pomoc:)

Kochane kobietki, proszę pomóżcie znaleźc mi żyrandol do sypialni !!!
Zakupiłam wprawdzie jeden, ale napewno będzie do wymiany.....
Jak wiecie meble w pokoju są białe, ale jest też trochę kutych czarnych dodatków, tak więc żyrandol najchętniej czarny lub właśnie biały... taki odrobinę w romantycznym stylu, dwu lub trzypunkotwy. Jeśli macie namiary na jakiś konkretny lub na jakiś sklep to będę wdzięczna
( ja po sklepach niestety już nie dam rady biegac :( )


No i na osłodę krótka notka o Candy, które wręcz idealnie w czasie zosrganizowały Sylwia oraz Ania
Losowanie na Mikołaja a nagrodami są piękne poszewki, które wręcz idealnie nadawałyby się do mojej nowej sypialni :) oraz słodkie lawendowe serducho

pozdrawiam
Asia

1 komentarz:

  1. Joasiu, mnie się takie podobają www.dobrzemieszkaj.pl/a/2767,Kultura_mroku
    i na pewno takiego będę szukać w starociach.

    Poszukaj w necie, jest na prawdę mnóstwo tego :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń