wtorek, 8 grudnia 2009

Trochę marudzenia i album dzieciowy

Pomarudzic muszę, bo chyba mnie rozniesie ze złości!!! %&@#@%&*@
Ja tu lada dzień "zachoruję" (jak to mówi moja babcia) a super niekompetentny Pan z firmy, która miała nam zrobic 2 tygodnie temu szafki do kuchni, z uśmiechem mnie informuje, że nadal nie ma frontów ( którymi zresztą zainteresował się dzień przed wyznaczonym terminem montażu i to chyba tylko dlatego że zadzwoniłam z pytaniem czy się pojawią!!!)
Co tam, że zamawiałam tą kuchnię dwa miesiące temu, właśnie dlatego żeby nie było takich problemów, co tam, że pojawiałam się średnio raz na tydzień w sprawie jakiś dodatkowych uzgodnień, domówienia szafy itp. dziś usłyszałam od tego "przemiłego" Pana żebym się w ogóle niczym nie przejmowała bo jak będę musiała iśc do szpitala to one wszystkiego "dopilnuje" - ŚMIECH NA SALI.... a to, że się nie będę miała gdzie podziac z noworodkiem to PIKUŚ i on biedaczek nic na to poradzic nie może....
A podobno kobiety w ciąży nie powinny się denerwowac... tylko ciekawe jak ???

Uffff, to sobie pogadałam !!!

Poza tym prace jako tako idę do przodu, choc jeśli ktoś z Was kupował mieszkanie w stanie developerskim wie, jak wiele problemów można napotkac po drodze, np. zamówione drzwi (standardowych wymiarów) okazały się byc za krótkie, bo panowie mieli fantazję i zrobili nam w mieszkaniu otwory o 10 cem za wyskie !!!, Rezultat - prawie cały dzień zmarnowany na zamontowanie jednych drzwi, nerwy moje i jeszcze kilku osób, nie wspominając o moim TŻ który to robił !!!
Większą ilością ciekawostek nie będę Was zasypywac, bo tylko mi ciśnienie podnoszą... w tej chwili rozpoczyna się łazienka i mam nadzieję, że "jakoś" będzie szła :)

Na koniec kilka fotek z albumu, który zrobiłam jeszcze na początku listopada, w podziękowaniu dla pewnej Pani za ciążowe i noworodkowe gadżety, które od niej dostałam... do tego była jeszcze zakładka, której niestety nie uwieczniłam i kilka świątecznych kartek.

Fotki wrzucone od końca, ale nie będę już zmieniac - wybaczcie










P.S. Może ktoś z Wa ma na zbyciu białe biurko 120 cm lub sekretarzyk - z radością odkupię bo nie mogę znależc odpowiedniego :(
A, no i poszukuję czarnych ( metalowych) dodatków do kuchni (reling, koszyki, patery i inne takie w starym stylu) lub namiarów na sklepy internetowe

Pozdrawiam
Asia

2 komentarze:

  1. Ty się ciesz, że domu nie budujesz :)

    dodatków poszukaj na allegro, haslo vintage lub rustic home. Duuuzo tego :)

    i sie nie denerwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lasencjo na gg masz kilak propozycji

    OdpowiedzUsuń