czwartek, 1 lipca 2010

na strychu

Niestety niewiele ostatnio robię gdyż moja niuńka weszła w fazę turlania się po całym pokoju i trzeba nieustannie jej doglądać - jeszcze nie dorobiłam się dywanów, a zakurzone panele to jednak nie najlepszy plac zabaw... w dodatku zarobiła dziś pierwszego guza i oblizała nogę od stołu ;) (żałuję że nie miałam aparatu po ręką)

A wracając do tematu posta, to skusiłam się na konkurs zorganizowany przez sklepik "Na Strychu" na forum Scrappassion
Scrap rodzinny z elementami retro.... zainspirował mnie jak widać ( mam nadzieję!) strych i wspaniałe wspomnienia jakie w sobie kryje.
Listy, zdjęcia ( to duże to ja z rodzicami u babci na wsi), stare gazety (tu fragment gazety "Dziecko" z 1982 r, ale mam też "Gospodynię" z 1968 ) stare zabawki, zegarki, telefony, walizki...


Czuję niedosyt... taką mam ochotę poscrapować, a tu jak na złość nie mam jak...
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Skrap jest niesamowity. Ma klimat naprawdę jak ze starego strychu, z kufra wspomnień, z szafy babci... Pomysł z klapką świetny, a zawartość podklapkowa rzuciła mnie na kolana. Rewelacja :)

    Mam to samo jeśli chodzi o czas (a raczej jego brak). Tylko patrzę, jak kolejne fajne wyzwania przechodzą mi koło nosa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny, super papier, a klapa po prostu wymiata!! Zdecydowanie mój faworyt, na którego juz zagłosowałam i trzymam kciuki:):):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :)
    Papier jest w połowie dorabiany przeze mnie - tzn. słoje i deski dorysowane :)

    OdpowiedzUsuń