wtorek, 22 lutego 2011

już niedługo

wiosna

mam nadzieję !!!

A żeby chociaż w domu było już bardziej cieło i wiosennie zrobiłam taki mały wianuszek.
Zgłosiłam go na konkurs wiosenny na forum Scrappassion


Wisi on sobie w kuchni i poprawia trochę mój nienajlepszy ostatnio nastrój

A co do nastroju ducha, to na forum jest też drugi konkurs na pracę nawiązującą do tematu depresji i podarowania zmagającym się z nią osobom odrobiny nadziei (lub jak w moim przypadku motywacji do życia)




Pozdrawiam
Asia

7 komentarzy:

  1. Najpierw przyciągnął mnie na Twój blog wianuszek, ale Twoja motywacyjna scrap praca to istne dzieło! Prawdziwa perełka z cudnym hasłem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow!!!!Cudne prace, obie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. praca z marzeniami w chwaście jest cudna, jedna z tych co to mozna się wgapiac bez końca :))))
    wianuszek tż śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda-wianki, a druga praca jest przepiękna, przecudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianuszek bardzo miły dla oka. Praca związana z depresją to prawdziwe mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten gąszcz jest rewelacyjny, świetna praca ze świetnym przesłaniem, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń