piątek, 4 marca 2011

piętrzą się

...zaległości...

ale na szczęści tylko te blogowo - porządkowe :)

Ostatnimi czasy ciut częściej bywam na forum Scrappassion, które straszliwie zaniedbywałam.
Niestety brak doby na wszystko co chciałabym robić w internecie :(
Bardzo to miły, ale jednak pożeracz czasu...
Ach, no i dotarł do mnie po prawie dwóch latach kolejny wędrujący album! ( a już myślałam że ta edycja się rozpłynie we mgle... ).


"kobieta" - i cytat który jest moim ulubionym w tym temacie ;)


dawno zapomiane wyzwanie kontrastowe

kilka kartek
na Dzień Kobiet

I inspirowana wyzwaniem na ArtPiaskownicy, na które niestety się nie wyrobiłam :/

A na koniec chciałam Was zaprosić do nowego wyzwania, które prowadzę na Scrappassion, o tu


pozdrawiam
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz